Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 22:13 - Да вярваме
Автор: mariaantova Категория: Други   
Прочетен: 1885 Коментари: 5 Гласове:
1



Наскоро прочетох най-малката книжка на която съм попадала - “Молитвата на Явис”.
Това е човека за който се казват най-малко неща в Библията, а именно от кой род е и с каква молитва се е молил на Бог.

”Дано действително ме благословиш и дано разшириш пределите ми и ръката Ти бъде с мен и да ме пазиш от зло, за да нямам скръб.Бог му даде това, което поиска”.

Да само това, но Бог е отговорил на всяка една молба в тази молитва! Колко прекрасно, нали!
Много ме докосна начинът по който Бог ми каза: “Аз наистина искам да те благословя”! А аз само трябва да го повярвам, и да премахна всяко съмнение което идва от грешките които правя всеки ден...
А за радостта която имам с дъщеричка си съм толкова благодарна...тя е толкова чиста и искренна във всяко свое действие, във всичко... децата наистина са Благословение от Господа:))



Гласувай:
1



Предишен постинг

1. val - :) Благословение са! Бъдете благословени от Господа!
27.04.2007 11:10
Определено е така - Бог ни чака да поискаме от Него, за да ни даде добри дарове, защото всеки добър дар е от Отца на висините!

А често пъти сатана се опитва да ни вкара в грях, за да си мислим колко сме недостойни, за да получим благословение от Господа. Но Христос победи света и греха, в Него ние сме святи и чисти, в Него и чрез Него само можем да се изправим и отново да вървим напред чисти!

Поздрави и благодаря, че сподели това.
цитирай
2. zari - Аз благодаря на Бог,
01.05.2007 14:44
преди още да зная изхода на молбата ми, защото в молитва съм поставил, "ако е Неговата воля!
бог с Вас!
цитирай
3. leah - Джу наистина е благословение!
30.05.2007 11:39
Пиши по-често, Мими! Твоите открития ни представят света на майчинството така искрено и естествено, че облагородяват ежедневието ни :) А кой няма нужда от още малко благородство...
даниела
цитирай
4. monologa - "Здравей, господин Бог, говори Ана"
02.07.2007 17:02
Ето тази книжка препоръчвам на всеки, който би искал да разбере колко е елесно да се говори с Бог на разбираем език.

"Молитвата е дишането на душата" е казала друга духовна авторка.

Така е!
цитирай
5. catherine - Да, молитвата си заслужава да се замислим върху нея.
09.01.2008 09:00
Благодаря ти, че ми напомни за тая книга и тези думи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariaantova
Категория: Други
Прочетен: 32215
Постинги: 6
Коментари: 25
Гласове: 273
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930