Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2006 11:27 - Всичко “мое” е Негово
Автор: mariaantova Категория: Други   
Прочетен: 1724 Коментари: 4 Гласове:
0



Благодарна съм! Благодарна съм, но знам че с нищо не съм заслужила това което имам...знам и това, че бих могла да бъда на мястото на някое сираче или на мястото на тежко болно дете отхвърлено от обществото. И отново си мисля...за това което имам...аз не го заслужавам, то не е мое, аз нямам нищо! Защото всичко е от Него, за Него и чрез Него! Сега може да имам, но утре може да нямам. Затова искам да осъзная не само с ума и сърцето си благодарността, но да мога да я изкажа с делата и постъпките си. А пътя по който трябва да вървя се нарича: Жертва. Колко много мислим за себе си, колко много искаме да се наложим над другите, за да се чустваме ние добре. Трудно е...да жертваш...да направиш компромис с егото си...обаче Бог казва да правим добро винаги, когато можем...и това е жертва. Затова искам да се науча да живея с благодарност, защото Бог се пожертва за мене, за да мога сега да имам всичко в Него!


Тагове:   мое,   Негово,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ravia - Именно, Неговата жертва е всичко за нас
15.09.2006 17:28
и чрез нея ние имаме истински живот и то не какъв да е, а изобилен !!!
Бог ни казва да обичаме хората около себе си, но не само на думи, а и чрез делата си. Бог показа любовта си
към нас именно чрез действието !!! Исус СЛЕЗЕ на земята, УМРЯ на кръстта, ВЪЗКРЪСНА от мъртвите и т.н. Това са все глаголи - действия ! Така и ние трябва да се учим и да правим :)
цитирай
2. slavei - Мъдрост...
16.09.2006 11:16
Хубави размишления!!!
Бог да ти даде според желанието на сърцето ти и да изпълни всяко твое намерение!!!
Радвам се ,че попаднах на блога ти! :)

Щастлив ден и много усмивки! :):)
цитирай
3. val - Господ да отговори на копнежите ти...
25.01.2007 17:06
Радвам се когато чета подобни мнения! Дано има повече и повече християни, които да осъзнават същите неща; да осъзнаваме необходимостта от жертва за Христос!

Гледах съвсем скоро отново "Страстите Христови" и наистина много ме разтърси и ми припомни колко много жертва Христос за мен и какво наказание изтърпя заради мен. Питам се аз какво правя за Него?

Най-тъжният момент беше когато попита "Татко, защо си ме оставил?" - Отец обърна гръб на Сина, заради мен! :( :( За да бъде погледът Му винаги насочен към нас, за да не Му пречи нашият грях!!!

Бъди благословенна с мъдрост, за да възпиташ прекрасна дъщеря!
цитирай
4. inthelight - Нуждаем се да знаем това, за което говориш!
04.02.2007 21:16
И аз се стремя на практика да показвам грижата и помощта към хората, които знам, че Христос би показал, ако беше на моето място сред хората, сред които аз живея!
Поздравявам те! Каквото търси човек - това и ще намери!
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariaantova
Категория: Други
Прочетен: 32216
Постинги: 6
Коментари: 25
Гласове: 273
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930