Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2006 12:54 - Наистина ли сме съпричастни?
Автор: mariaantova Категория: Други   
Прочетен: 2022 Коментари: 6 Гласове:
0



Днес разбрах за един Божий служител, помазан човек който е отдал живота си за Господа.Разбрах, че е тежко болен...и перспективата от гледна точка на лекарите е може би 9-10 месеца живот и то ако има интервенция от тяхна страна. Казах си, трябва да се моля...искам да “прегърна” този брат (както казва една приятелка: Приятелите се прегръщат с молитвите си!) Не го познавам лично, но искам да се моля, искам Бог да чуе и мойта молитва и да направи чудо за него.
След известно време разбрах за една сестра която са я ограбили през нощта без тя да усети. И отново в мен желанието да се моля за нея, Бог да й даде мир и утеха. Засега всичко звучи много християнско и духовно, нали...ами да си призная вече е 12,30 а аз все още не съм се молила....и се замислих...дали наистина сме съпричастни към изпитанията и страданията на хората около нас...били те вярващи или не?! Или само се замисляме и си казваме: трябва да се молим...това ли е истинската проява на любов, която Бог е вложил в нас. Толкова ли е трудно да отделим 1 час, за да подкрепим някой който е протегнал ръцете си към нас за подкрепа?! Грижите нямат край, работата никога не свършва, но хората които се нуждаят от нашата любов винаги ще ги има. Искам да се науча да обичам истински ближния...това е желанието на Бог...тогава Той ще знае, че обичам и Него.


Тагове:   наистина,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. killu -
14.09.2006 13:09
... а стига бе защо бог не им помогне нали се молят на него.
цитирай
2. ravia - Наистина е така :(
15.09.2006 17:21
Знаеш ли, разбрал съм нещо важно, че когато цял ден съм в мислите си за този човек, дори и да нямам възможност да се спра на едно място и да се моля, Бог чува молитвите ни. Писано е, да се молим по всяко време и на всяко място. Не знаем как Бог ни използва в молитвата и чрез нея. Имал съм моменти в молитва, през които съм започвал да се моля за неща непознати за мен. Но именно това е Всемогъщия Бог, който използва тялото Христово,за да се застъпваме един за друг !!!
Благословения :)
цитирай
3. slavei - Да
16.09.2006 10:57
Това е целта и смисълът на нашия живот - да се научим на любов, да обичаме хората.
А за молитвата, лично аз си мисля, че е от значение, не толкова ,колко дълго е престояването ми пред Него и колко често, а колко е чисто сърцето ми?
Бог да ни дава сили да пазим чисти сърцата си и да получаваме отговор на молитвите си?

Бъди благословена!!! :)
цитирай
4. ravia - АМИН
16.09.2006 11:31
АМИН на това ! :)
цитирай
5. val - Наистина има нужда от молитва ...
25.01.2007 17:13
Единството в молитва е от голямо значение, изпитала съм го в живота си. А за постоянството - ами, мисля, че се учим на него цял живот.

Господ да ни научи да воюваме, да ни подготви и възрасти, за да можем наистина сериозно да се включим в духовната битка, защото тя наистина е много сериозна! Бог се нуждае от нас като инструменти за Неговата воля!

Дано винаги сме на разположение!
цитирай
6. vencenoska - Бог е любов
27.02.2007 17:25
Но сигурни ли сте, че Бог не е избрал съдбата на тези хора, тогава молейки се помагаме или пречим на Божия план? Мисля, че единствената правилна молитва в този случай е - Господи, нека стане това, което ти искаш за този човек, помогни му според плана си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariaantova
Категория: Други
Прочетен: 32193
Постинги: 6
Коментари: 25
Гласове: 273
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930